Sunday, July 19, 2009

莫拉菲風暴消息

莫拉菲的風力是很強,但無線新聞用不用這麼誇張呢?要記者出來這麼多次吹風,次次都有戲劇效果,製造繼三號風球下拉著垃圾筒後又一youtube熱播。昨晚開始facebook 和 twitter 不停有人討論潘蔚林的現場報導, 真不知是搞笑還是替他辛苦. 但其他在尖沙咀碼頭的記者又好像沒那麼誇張呀.

09/07/18 翡翠台風暴消息

潘蔚林要喊出來:「...我要向前傾斜,紮好馬,先企得穩...啲雨打埋黎好似針咁痛...我隻鞋俾風吹走咗...」

風暴消息 潘蔚林

「...基本上在空曠的地方,係唔可以企穩...就好似米高積遜45度角企呢,都可以做到...」. 中段有兩個人運木板,拉都拉不住給大風吹走...

《九號烈風或暴風增強信號》ATV news 風暴消息 20090719 03:00

亞視這段就正常點喇...

2 comments:

聶秀康 said...

哈哈,我在家內真不知那麼誇張...

folium said...

haha, 可能在碼頭是比較受風。