Thursday, December 03, 2009

留言

好久沒寫點什麼了,今天打開網頁看看以前的舊post, 發覺其中一篇給人留了大量日語留言,內容是買廣告之類的東西,每個留言的名字都不同,時間由2009年8月到12月3日都有,這是新的病毒嗎?用了什麼程式吧。這些廣告真是天天有新意,無孔不入呢。有什麼方法可以一次刪除這些廣告式的大量junk message呢?很礙眼呀。

3 comments:

卡臣 said...

你都終於寫返blog啦

folium said...

譁,太懶更新,竟然俾人發現咗。之前又係有啲事,好耐都冇心機寫blog. 卡臣,都係呢排睇番你個blog,先令我都想間中寫番幾句。

folium said...

事隔半年多, blogspot終於安排了處理這些junk comment 的方法了, 真好.

http://trifolium-spp.blogspot.com/2010/08/spam-comment.html